Dan före dan före dopparedan

det känns nästan så
det kommer bli en energiboost
att komma iväg till Oslo igen
för lite kollegeträff & massa ny inspiration
summa summarum kommer
alltså måndagen bli en nystart
hahaha
eller inte....
bakfyllan brukar hålla i sig till Onsdag
ungifär
så måndagen kanske inte blir den bästa
;o)

Alla fall fått mycket gjort idag
både jobbmässigt men även på hemmaplan
Nu återstår bara dusch
sen sängen
en tidig dag imorgon
med lite kollegemys mitt på dagen
för att sen hinna med lite
todos innan avfärd lördag morgon

W är i Åre o åkte puder imorse
inte lite avis man blir av att höra det
sjuk mycket kan jag lova
hade gjort ALLT för att byta plats
men men
får väl se det som att
mår han bra så mår vi bra
jag får ju lite kul i helgen jag också
 
Huvudvärken har suttit i sedan i eftermiddags
trots kaffe och nu ett glas rött
har inte riktigt koll på
varför
men kanske sömn är av behov


Out and Over


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0