Ofrivillig bloggpause

som jag genast skyller på både
Telenor & sötaste W
Telenor är ett jävla skitföretag när det
kommer till att bidra med den servicen
man faktiskt betalar för
samt
att grejerna man måste ha för att ens kunna
använda sig av de tjänster man betalar för
inte håller & man får betala för en ny

Blev helt enkelt att byta internetleverantör till
Tele 2
nu ska bara telefonen över dit också
ska faaan hota o stämma dom
för alla jävla skit man fått stått ut med
utan nån ursäkt eller kompensation

sötaste W tyckte jag kunde gästblogga
under min ofrivilliga pause
men det passade inte herren i smaken
trots att jag lockade med att han kunde skriva
precis vad han ville
bara han först skrev att det var han istället för mig
och
varför det var så
men fick ändå ett nej
chicken little kanske vi ska kalla W nu


Alive and Kicking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0