Råtthålet is out of the picture

Det händer grejer i göteborskans liv
denna vecka har råtthålet nämligen bytts ut
mot en betydligt större variant av boende
nya stället är en STOR 2:a
med gå-in-garderob, kök man kan sitta i
samt
sovrum o vardagsrum i olika rum

Kommer bli grymt det här
har dock inte någon soffa än
men det ska fixas snarast
kan meddela att det var en lycka att få packa
upp ALLA MINA SAKER som jag inte
sett på typ 1år
mina egna muggar, mina tallrikar
mitt mitt mitt

Det är långt ifrån klart än
kartonger står fortfarande överallt
både tomma o halvfulla
men det börjar bli lite ordning
trots att det finns bra förutsättningar vad gäller
förvaring
inser jag att jag behöver införskaffa
MINST två byråer
en till sovrummet och en till hallen
men det får nog vänta tills våren övergår till sommar


Har dock inte kommit på vad nya lyan ska kallas
förslag mottages tacksamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0