Sköna Söndag

blev väckt av sötaste W
som gick till affären för att handla
frågan var bara vad eftersom frukost redan fanns hemma
men är man överraskningarnas man
så har man tydligen alltid ett ess i ärmen

när jag väl masade mig ut till köket
var frukost delux framdukad
fruksallad med vanlijkesella
färskpressad juice
kaffe
gott bröd
winerbröd
samt tidningar i massor
bla Kungabröllopstidning
undrar om det var en hint
;o)

Dagen idag bjuder på
strålande sol
blå himmel
prommis & IKEA
soffan som var tänkt att inhandlas
i veckan som gått
var slut
så nu få vi se hur vi kan lösa det

Kvällen igår var helt underbar
Melodifestival med rätt vinnare
samt
en W & P kväll
bubbel och skaldjur var på bordet
tror ni jag kände mig som en prinsessa då?


Nu ska jag få med mig sötaste W ut
för att få lite friskluft innan det blir
IKEA


Have a nice SÖNDAG

puss o myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0