Soliga Söndag

Vasalopps söndag är väl en av de bästa
Söndagar som finns
full av beundran över hur man orkar åka
9 MIL
på skidor och efteråt känna att man vill göra det igen

Min älskade kollega miss Borggren
åker idag
har dock inte sett henne i kameran
trots att jag sa att hon skulle hålla sig framme
hoppas alla fall att hon klarar ta sig i mål
och
kan vara nöjd med sin insats

Dagen idag bjuder på strålande sol
intog nyss kaffe på min stora balkong o njöt av strålarna
ska strax hoppa in i duschen här
för att åka o titta på handbollstjejer som
kära M tränar
har halft om halft lovat att vara med nästa säsong
som stödtränare
känns himla kul & inspirerande

Lägenheten börjar ta form
många kartonger är tömda o ska slängas
inte alls mycket kvar att packa upp
utan mer pyssla vart allt ska ha sin plats

Har beslutat mig för att inte jobba alls idag
men det är väldigt svårt att hålla fast vid det
sååå lätt att fastna framför
datorn o skrivblocket
med tankar som "jag ska bara göra lite...."


Time for Dusch

puss & solsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0