Gröna Lund

Mötte upp min söta Ida (som oxå var karl-ledig i helgen) på eftermiddagen för att dra till grönan för en heeel kväll!
Vi åkte allt!!!
Började med Fritt Fall tilt, den är verkligen bara en plåga!
Sen avlöste den ena karusellen den andra.
Insain åkte vi två gå ger och det var utan tvekan den SJUKASTE LÄSKIGASTE GALNASTE karusell jag någonsin åkt!
Bakåt, framåttiltad, upponer, runt om vart annat, jag skrek dödsskrik heeela tiden kan jag lova!
Sjukt läskigt!!!

Nu hemma i sängen, lite lätt illamående så blir nog att vara vaken ett tag till innan sömn!
Imorgon står städning och långkok på schemat inför min älskade sambos hemkomst!!!
Längtar!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0