Kanske vore bra.....

.... att ibland blogga från datorn.
Det har gjorts om väldans mycket vilket gör att nu finns det massa roliga funktioner man kan använda sig av.
 
Hmm... Allt är med andra ord inte toppen med Ajfåån ;o)
 
Nu lutar det åt att min bil blir såld.
Min kära lilla söta Aygo ska nu få en annan ägare.
Det har verkligen varit världens bästa bil, även om den kostat mig skjortan!
Rekommenderar verkligen alla som letar efter en liten, smidig, "extra bil" att satsa på en Aygo.
 
 
Nu märks det väl att hösten är i antågande.
Helgerna fylls snabbare än fortast. Det känns som man vill hinna med så mycket under hösten och jag tänker gärna att den är såååå lång men jag lovar, snart har vi december och pratar advent, lucia och julklappar....
 
My good, det betyder att det snart är VÅR och MAJ/JUNI -13 och vi får FLYTTA!!!!
 
Det är hit vi ska :o)
Vardagsrum men blick mot köket
 
Köket fast utan de tillval vi gjort (annat kakel och andra knoppar)
 
den 17kvm stora terassen :o)
 
Nu fick ni alla fall en inblick i hur vi kommer bo.
Lovar att ni kommer få mer bilder när vi väl är där...
 
Ta hand om er, nu ska jag duscha!!!
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0