Lantis helg

Fick skynda mig hem från jobbet idag, skulle bli upplockad hemma av min kille och så skulle vi direkt ut till Landet!
Min killes brorsa och hans fru har ett underbart landställe i Roslagen så helgen ska spe deras här!
Underbar middag och spel med småkillarna var kvällens aktivitet.
Imorgon SVAMPPLOCKNING tills det sprutar ut svamp ur öronen eller tills jag spyr över ordet kantarell eller tills händerna går av...
Ja, ni fattar att jag ska plocka så sjukt mycket svamp imorgon...

Kvällen blir kräftor!
Årets första, längtar redan!!!

Nu ska jag försöka avsluta min näst sista Läckberg, hon släpte ju en helt ny precis efter sommaren här som blir perfekt tidpunkt för mig. Det är den jag har kvar, då har jag läst samtliga böcker i rad och utan någon bok i mellan...
Läckberg imponerar...

Ha en lööövly helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0