Norrlandsvecka

oj oj oj vad tiden springer iväg!
Har varit uppe i Norrland heeeela veckan. Har en kollega där uppe som jag har varit uppe och supportat.
Det är väldigt roligt att jobba när man är två, i vanliga fall är man ju alltid själv ute hos kunderna.
Tänkte jag skulle hinna med sååå mycket både vad gällde bloggande och träning men så blev det inte....
 
Imorgon träder vi in i Oktober, heeelt sjukt.
Typ 11v kvar till jul..... 
Hösten är mysig tycker jag men det är lite läskigt att det går så snabbt. 
 
Har firat min älskade sambo som blev ett år äldre.
Han fick sång och present som jag tror han blev chockad över men efter ett tag väldigt glad :o)
Älskar verkligen att ge presenter, roligare än att få!
 
Denna vecka blir det också väldigt mycket jobb men dock på hemma plan mest.
Imorgon blir det en utflykt som ska kopplas ihop med att bli fin i håret, ska bli sååååå nice!!
Blir vik.frisören Emma som ska göra denna donna mer röd!
 
Får väl bli en visning av resultatet imorgon!
 
Min hunk som nu är ett år närmare pension ;o)
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0