tjugosjundejanuaritjugohundratretton

Maj Gadd va tiden går fort
och
vad jag har varit så dåååålig på att skriva
vad som händer
och
hur landet ligger
 
Jul & Nyår
har passerat med dunder och brak
som vanligt har det varit 
mycket familj, vänner 
och
trevligheter
Det är alltid så underbart när julen är på intågande
men
det är ännu trevligare att få packa ner
tomtar, stjärnor och adventsljus
och
återgå till vardag
Annars har det nog inte hänt så mycket
jag byter "tjänst" på mitt jobb
ska ägna mina dagar på barn
istället för vuxna
som har funktionsnedsättningar och behöver hjälpmedel
 
Nytt sortiment, nytt att lära in
lite som att börja nytt jobb fast med samma kollegor :o)
Blir nog bra om några månader....
 
Framöver i kalendern ligger resa med vänner
till Åre
Skidor i backar ska det bli
God mat och Risk spel
Lite härlig ledighet några dagar
kan ju aldrig vara fel
 
Ska försöka bli bättre på glimta
från min vardag
 
 
Puss & Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0